Update Webapplicatie 12-11-2021

ALGEMEEN

  • Kleurstelling menuopties/schermen is aangepast ter voorbereiding op Facturatie in het Web.
  • .Algemene voorbereidingen op Facturatie in het Web (deze zijn nog niet zichtbaar)

CRM

  • .In e-mailvelden wordt nu het e-mailadres gevalideerd bij het opslaan
  • Beheer: Relatiecode autonummering is beschikbaar (dit is voorbereidend op de functionaliteit Automatische relatienummering in het Web).

UREN

  • Beheer: Bij Activiteiten zijn de Tarieven per Periode nu beschikbaar. Ook is nu bij een activiteit op dezelfde regel direct zichtbaar wat het huidige tarief is (indien ingesteld bij Tarieven per Periode).
  • Aanpassing waardoor een probleem met het selecteren van de laatste factuurtermijn in een Budget is verholpen.

FACTURATIE

  • Beheer: "Factuurnummer opbouwen" sectie is beschikbaar.
  • Beheer: Factuurlayouts sectie is beschikbaar. Dit is voorbereidend op de functionaliteit van Factureren in het Web. De bestaande Factuurlayouts in de Desktop App staan hier helemaal los van. De werking in de Desktop App blijft ongewijzigd.

SYNCHRONISATIE

  • Exact Online: Het beheerscherm voor de koppeling Exact Online is aangepast. Zie hiervoor de volgende documentatie: Aanpassingen koppeling met Exact Online.
  • Exact Online: er kunnen nu langere relatiecodes gesynchroniseerd worden.
  • SnelStart: De API limieten zijn verhoogd.
  • PinkWeb: Als de SharePoint gebruiker niet goed ingesteld stond of verlopen was, werden documenten niet goed naar PinkWeb verzonden. Nu wordt een betere synchronisatiemelding gegeven.
  • Fiscaal Gemak: Namen met accenten (zoals bijvoorbeeld à en ë) kwamen niet goed door. Dat is nu verholpen.
  • Fiscaal Gemak: Aan de zijde van Fiscaal Gemak wordt nu in bepaalde gevallen een e-mailadres en telefoonnummer bij een (contact-)Persoon verplicht gesteld. Dit is nu ondervangen.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.