ALGEMEEN
- Bij Beheer > Intern > Medewerkers is bij de rechten van een Medewerker aan te geven of deze toegang moet krijgen tot de Desktop App en/of de Web App.
CRM
- Bij het aanmaken van Relaties en Families kan een relatiecode automatisch opeenvolgend genummerd worden:
- Dit is in te stellen bij Beheer > Relaties > Relatiecode Reeksen.
- Stel vervolgens de reeksen in bij de betreffende relatiesoort en relatietype.
- Zet daarna het vinkje bij "Relatiecodes automatisch nummeren" en sla de instelling op.
- Als een reeks vol is wordt dat bij het aanmaken van een Relatie/Familie gemeld. Verruim daarna de reeks in Beheer en probeer het opnieuw.
- De volgorde van belangrijkheid is: Klant > Leverancier > Prospect > Algemeen indien een Relatie meerdere typen aan heeft staan.
- Autonummering wordt toegepast bij het aanmaken van Relaties, niet voor Personen volgnummers.
- Het is standaard RADAR advies om Personen te nummeren met Relatiecode van de Relatie - 01, bijvoorbeeld “123456789-01” voor de eerste persoon onder een Familie of Bedrijf.
DMS
- Bij Beheer > Documenten > Cloud Opslag is de eenmalige koppeling van documenten aan SharePoint uit te voeren. Dit is stap 6 in het "Stappenplan in gebruik nemen van SharePoint" en is sneller dan de bestaande functionaliteit in de Desktop App.
- De Servicedesk kan je hier meer informatie over verschaffen op het moment van overstap naar SharePoint.
UREN
- Er is een aanpassing doorgevoerd waardoor het opslaan van urenregels sneller verloopt.