Update Webapplicatie 29-11-2022

ALGEMEEN

  • Bij Beheer > Intern > Medewerkers is bij de rechten van een medewerker aan te geven of deze toegang moet krijgen tot de Desktop App en/of de Web App.

CRM

  • Bij het aanmaken van Relaties en Families kan een relatiecode automatisch opeenvolgend genummerd worden:
    • Dit is in te stellen bij Beheer > Relaties >Relatiecode Reeksen.
    • Stel vervolgens de reeksen in bij de betreffende relatiesoort en relatietype.
    • Zet daarna het vinkje bij "Relatiecodes automatisch nummeren" en sla de instelling op.
    • Als een reeks vol is wordt dat bij het aanmaken van een Relatie/Familie gemeld. Verruim daarna de reeks in Beheer en probeer het opnieuw.
    • De volgorde van belangrijkheid is: Klant > Leverancier > Prospect > Algemeen indien een Relatie meerdere typen aan heeft staan.
    • Autonummering wordt toegepast bij het aanmaken van Relaties, niet voor Personen volgnummers. 
    • Het is standaard RADAR advies om Personen te nummeren met Relatiecode van de Relatie - 01, bijvoorbeeld “123456789-01” voor de eerste persoon onder een Familie of Bedrijf.

DMS

  • Bij Beheer > Documenten > Cloud Opslag is de eenmalige koppeling van documenten aan SharePoint uit te voeren. Dit is stap 6 in het "Stappenplan in gebruik nemen van SharePoint" en is sneller dan de bestaande functionaliteit in de Desktop App. 
  • De Servicedesk kan je hier meer informatie over verschaffen op het moment van overstap naar SharePoint.

UREN

  • Er is een aanpassing doorgevoerd waardoor het opslaan van urenregels sneller verloopt.



Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.