Update Webapplicatie 31-05-2021

De volgende onderdelen zijn toegevoegd of verbeterd in de update van 31-05-2021

  • Binnenkort wijzigt Twinfield de manier van authenticeren voor koppelingen met Twinfield.
    Je gebruikt dan voor de koppeling geen gebruikersnaam en wachtwoord meer, maar een zogenaamd token.
    De overgang van koppelen middels gebruikersnaam en wachtwoord naar koppelen met een token gaat in 2 stappen:

    1. Ga naar https://web.radarcloud.nl/beheer/integratie/twinfield (In het menu is dit: Beheer>Overzicht van alle Koppelingen>Twinfield) en klik op de knop Start. Je wordt nu gevraagd om in te loggen. Dit mag met een Wolters Kluwer Account of met een Gebruikersnaam, wachtwoord en omgeving.
    Na het inloggen in Twinfield krijg je de volgende vraag:


    Geef hierop akkoord. Het token wordt nu in RADAR opgeslagen:

    Indien je gebruikt maakt van de Module Meerdere Administraties: Stel de koppeling ook bij de betreffende administraties in. Gebruik je 1 administratie in Twinfield voor alle bedrijven? Stel dan de koppeling in bij "Algemene Instellingen".





    2. Komende periode zal RADAR op de achtergrond de nieuwe koppeling activeren. Vanaf dat moment zal het reeds aangemaakte token gebruikt worden richting Twinfield. Tot die tijd zal gebruikt gemaakt worden van de gebruikersnaam/wachtwoord combinatie. Zorg dus op tijd voor het instellen van het token!

  • In de lijsten van Notities, Taken en Documenten zal voortaan de (relatie)code getoond worden naast de naam van de Relatie, Persoon of Medewerker. Zo is sneller in de lijsten te zien om welk klantnummer het gaat zonder het item te hoeven openen.
  • Bij het instellen van Vrije Velden voor Relaties of Personen zal bij gebruik van de presentatie "Meerdere Opties" altijd eerst een leeg vrij veld getoond worden. Pas na selectie van één van de opties zal de gekozen waarde opgeslagen kunnen worden.
  • Module Budgetten: in het scherm van Bewaking en Realisatie wordt er nu duidelijker aangegeven welke activiteit of welk product niet gebudgetteerd was, maar waarop wel regels zijn geschreven.
  • Module Budgetten: bij het maken van een nieuw Budget o.b.v. een bestaand Budget wordt gewaarschuwd voor het eventueel aanpassen van bestaande Factuurtermijnen. Indien er reeds Factuurtermijnen op het Budget stonden, zijn deze nu makkelijker te verwijderen of aan te passen als het Budget nog Openstaand is.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.