Binnen de CRM module is het mogelijk om taken te gebruiken. Afhankelijk van de rechten die een medewerker heeft, kunnen de volgende acties worden uitgevoerd:
- Toevoegen van een taak
- Afhandelen van een of meerdere taken
- Ongedaan maken afhandelen van een of meerdere taken
- Plannen van een of meerdere taken
- Toewijzen van een of meerdere taken
- Verwijderen van een of meerdere taken
Je kunt acties voor meerdere taken tegelijkertijd uitvoeren, lees hier meer... en je kunt acties per taak uitvoeren.
- Ga naar CRM > Taken of > Bedrijven, > Families of > Personen.
- Klik op de taak die je wilt zien.
- Afhankelijk van je rechten kun je de volgende knoppen zien:
- Reageren: Hiermee kun je een opmerking plaatsen bij de taak en tevens de taak plannen, toewijzen, afhandelen en wijzigen.
- Plannen: Hiermee kun je de taak inplannen voor een specifieke datum. Je kunt hier verder geen reactie toevoegen. Daarvoor kun je de knop Reageren gebruiken.
- Toewijzen: Hiermee kun je de taak toewijzen aan een specifieke medewerker.
- Afhandelen: Hiermee kun je de taak afhandelen. Je kunt hier geen datum opgeven. Als je de taak op een specifieke datum wilt afhandelen, gebruik dan de optie Reageren en vink de optie Afhandelen aan, je kunt dan een datum opgeven.
- Bijlagen: Hiermee kun je bijlagen toevoegen, inzien en verwijderen.
- Prioriteit wijzigen: Hiermee kun je de prioriteit van de taak wijzigen. Je kunt kiezen uit: Laag, Normaal, Hoog.
- Indelen: Hiermee kun je de taaksoort wijzigen, maar ook de rubrieken aanpassen.
- Relatie wijzigen: Hiermee kun je de relatie wijzigen. De taak wordt dan getoond in het overzicht van de geselecteerde relatie.
- Verwijderen: Hiermee kun je de taak verwijderen.
- Privacygevoelig?: Hiermee kun je aangeven of de taak privacygevoelig is. Als je deze optie aanzet, verschijnt er achter de naam van de taak een beveiligingsicoontje. Tevens is de omschrijving van de taak niet meer te zien in het overzicht.
- Bewerken: Hiermee kun je de omschrijving van de taak aanpassen.