Notities in Radar360

Het is mogelijk om in Radar360 Notities te maken. Je kunt als gebruiker Notities toevoegen en bewerken, als je als gebruiker de juiste rechten hebt. Lees hier meer over het instellen van de juiste rechten...

Hieronder vind je algemene uitleg over het toevoegen, openen en exporteren van Notities. Tevens vindt je meer informatie over acties die je kunt uitvoeren op Notities.

Algemeen

  • Afhankelijk van je rechten kun je de volgende knoppen zien:

  1. Toevoegen: Hiermee kun je een nieuwe Notitie toevoegen.
  2. Excel exporteren: Hiermee kun je het overzicht exporteren naar een Excelbestand.
  3. Weergave: Hiermee kun je instellen of je gebruik wilt maken van de Kaartweergave of de Tabelweergave.
  4. Sorteren: Hiermee kun je instellen op welke kolom je de Notities gesorteerd wilt.

Toevoegen van een Notitie

  • Om een nieuwe Notitie toe te voegen heb je eerst de juiste rechten nodig, als je deze hebt kun je naar het tabblad Notities gaan.
  • Klik op de knop Toevoegen om een nieuwe notitie aan te maken. Je opent hiermee het Detailscherm van de Notitie waarin je de algemene informatie kan invullen en opties kan instellen.
  • Vul voor de Inhoud de tekst in die je in de Notitie wil zien.
  • Als tweede kan je kiezen voor een Relatie, als je deze invult krijg je de notitie te zien bij de gekozen relatie. Als je geen relatie toevoegt dan krijg je de Notitie alleen in het overzicht te zien.
  • Als derde heb je de optie om de Soort van de Notitie aan te passen. De soorten notities kan je instellen onder beheer. Lees hier meer...


Uitvoeren van een Actie

Als je een notitie opent krijg je een hamburgermenu te zien. Door hier op te klikken krijg je meer opties te zien van acties die je op de Notitie kan uitvoeren. 

  • Afhankelijk van je rechten kun je de volgende knoppen zien:
    1. Terug: Hiermee keer je terug naar het scherm waar je vandaan kwam.
    2. Indelen: Hiermee kun je de Notitiesoort wijzigen, maar ook de Rubrieken aanpassen.
    3. Datum wijzigen: Hiermee kun je de datum en tijd van de Notitie aanpassen.
    4. Medewerker wijzigen: Hiermee kun je de eigenaar van de Notitie aanpassen.
    5. Relatie wijzigen: Hiermee kun je de Relatie van de Notitie aanpassen.
    6. Verwijderen: Hiermee kun je de Notitie verwijderen.
    7. Privacygevoelig?: Hiermee kun je aangeven of de Notitie privacygevoelig is. Als je deze optie aanzet, verschijnt er achter de titel van de Notitie een beveiligingsicoontje. Tevens is de omschrijving van de Notitie niet meer te zien in het overzicht.
    8. Bewerken: Hiermee kun je de inhoud van de Notitie aanpassen.


Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.