Gebruiken van Notities

Binnen de CRM module is het mogelijk om Notities te beheren. Afhankelijk van de rechten die een Medewerker heeft, kunnen de volgende acties worden uitgevoerd:

  • Toevoegen van een Notitie
  • Openen van een Notitie
  • Exporteren van Notities

Je kunt acties per Notitie uitvoeren, lees hier meer... en je kunt acties voor meerdere Notities tegelijkertijd uitvoeren.

  • Ga naar CRM > Notities.
  • Afhankelijk van je rechten kun je de volgende knoppen zien:
    1. Toevoegen: Hiermee kun je een nieuwe Notitie toevoegen.
    2. Excel exporteren: Hiermee kun je het overzicht exporteren naar een Excelbestand.
    3. Weergave: Hiermee kun je instellen of je gebruik wilt maken van de Kaartweergave of de Tabelweergave.
    4. Sorteren: Hiermee kun je instellen op welke kolom je de Notities gesorteerd wilt.
    5. Kolommen: Hiermee kun je instellen welke kolommen je op het scherm getoond wilt.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.