Gebruiken van een notitie

Binnen de CRM module is het mogelijk om notities te gebruiken. Afhankelijk van de rechten die een medewerker heeft, kunnen de volgende acties worden uitgevoerd:

  • Toevoegen van een notitie
  • Openen van een notitie
  • Exporteren van notities

Je kunt acties voor meerdere notities tegelijkertijd uitvoeren, lees hier meer... en je kunt acties per notitie uitvoeren.

  • Ga naar CRM > Notities of > Bedrijf, > Familie, > Persoon.
  • Klik op de notitie die je wilt beheren.
  • Afhankelijk van je rechten kun je de volgende knoppen zien:
    1. Terug: Hiermee keer je terug naar het scherm waar je vandaan kwam.
    2. Indelen: Hiermee kun je de notitiesoort wijzigen, maar ook de rubrieken aanpassen.
    3. Datum wijzigen: Hiermee kun je de datum en tijd van de notitie aanpassen.
    4. Medewerker wijzigen: Hiermee kun je de eigenaar van de notitie aanpassen.
    5. Relatie wijzigen: Hiermee kun je de relatie van de notitie aanpassen.
    6. Verwijderen: Hiermee kun je de notitie verwijderen.
    7. Privacygevoelig?: Hiermee kun je aangeven of de notitie privacygevoelig is. Als je deze optie aanzet, verschijnt er achter de titel van de notitie een beveiligingsicoontje. Tevens is de omschrijving van de notitie niet meer te zien in het overzicht.
    8. Bewerken: Hiermee kun je de inhoud van de notitie aanpassen.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.