Lees hier meer... |
Via de Medewerkergegevens kun je meerdere gegevens instellen voor het e-mailen. Je moet Beheerder zijn om deze instellingen te kunnen beheren. De instellingen zijn te vinden onder tabblad E-mail.
INSTELLEN VAN HET ANTWOORDADRES
Onder het subtabblad Instellingen kun je aangeven of het e-mailadres van de Medewerker gebruikt moet worden als antwoordadres.
- Aangevinkt: Er wordt een extra veld getoond, waarin een e-mailadres ingevoerd kan worden. Dit e-mailadres wordt gebruikt als antwoordadres bij het versturen van e-mails.
- Uitgevinkt: Er wordt geen extra veld getoond. Als antwoordadres wordt het e-mailadres van het gekoppelde Sharepoint account gebruikt.
INSTELLEN VAN DE AFZENDER
Onder het subtabblad E-mailadressen kun je per Medewerker aangeven welke andere afzenders de Medewerker mag gebruiken bij het verzenden van een e-mail.
Let op: Dit werkt alleen als ook in het Exchange Admin Center van Microsoft 365 de juiste machtigingen zijn ingesteld. Lees hier meer...
- Op dit scherm kun je andere afzenders toevoegen, bewerken en verwijderen.
- Standaard staat het gekoppelde account van de Medewerker ingesteld.
- In het lijstje van te koppelen accounts staan alle aanwezige Microsoft 365 accounts waar de ingelogde gebruiker toegang tot heeft.
- Het gekoppelde account van de ingelogde Medewerker mag je NIET verwijderen.
- Je kunt aangeven met het vinkje achter een account welk account standaard ingevuld moet worden bij het versturen van de e-mail.