Inzien van verstuurde e-mails


Deze feature maakt deel uit van de Controlled Release en is niet voor iedereen zichtbaar
Lees hier meer...

Op elk moment kun je naar het overzicht van E-mails. Hier zie je een overzicht van alle verstuurde en opgeslagen e-mails. Dit overzicht werkt qua sortering en filtering als alle andere overzichten.

Afhankelijk van de status van de e-mail kun je via het contectmenu (rechtermuisklik op de gewenste regel) de volgende acties uitvoeren:

  • Concept: Indien de status van de e-mail Concept is, dan kun je de e-mail Opnieuw verzenden. Waarschijnlijk is er een fout opgetreden tijdens het verzenden van de e-mail. 
  • Verzonden of Opgeslagen
    • Openen in Radar360: De e-mail wordt geopend in Radar360 zelf. Je kunt nu eventueel Rubrieken toevoegen of de Urgentie aanpassen. Tevens is het mogelijk om hiervandaan de e-mail te beantwoorden of door te sturen.
    • Beantwoorden: De e-mail wordt geopend en je kunt deze nu beantwoorden. Het Aan-veld wordt automatisch gevuld met het e-mailadres van de afzender van de e-mail, maar je kunt dit nog wijzigen. 
    • Allen beantwoorden: De e-mail wordt geopend en je kunt deze nu beantwoorden. Het Aan-veld wordt automatisch gevuld met de e-mailadressen van de AAN en CC uit de te beantwoorden e-mail.
    • Doorsturen: De e-mail wordt geopend en je kunt deze nu doorsturen. Het Aan-veld blijft leeg, zodat je hier het e-mailadres in kunt vullen waar naartoe je de e-mail wilt doorsturen.
    • Opslaan (alleen bij status Verzonden): Je kunt de e-mail opslaan, zodat deze terecht komt in Sharepoint.
    • Verwijderen: Met deze optie verwijderd je de e-mail uit de Applicatie.
  • Opgeslagen: De status Opgeslagen biedt nog een aantal extra opties:
    • Openen in Microsoft SharePoint.
    • Downloaden van Microsoft Sharepoint.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.