- Ga naar Beheer > Workflow > Workflows.
Hier vind je een overzicht van de workflows en kun je nieuwe workflows toevoegen. - Klik op de knop Toevoegen en vul een naam in.
- In workflow ‘JR’ kunnen we nu taaksjablonen toevoegen. Klik op de knop Toevoegen en vul het gewenste volgorde nummer in en kies de taak.
- Voeg alle gewenste taken toe.
- Stel vervolgens regels in voor elke taak, klik op de bovenste en kies de opvolgende taak, vul de gewenste aantal dagen in na gereed melden of na aanpassen van de actiedatum van de oorspronkelijke taak.
- Indien gewenst kunnen er meerdere regels worden toegevoegd.
Zodra de workflow taken aan elkaar zijn gekoppeld, zullen ze bovenaan verschijnen bij ‘Voortgang & Planning’ bij iedere klant.
Voor klanten die vanuit de Desktop App naar Radar360 overstappen:
Belangrijke verschillen ten opzichte van ‘Workflow Beheer’ in de Desktop App:
- Planning en voortgang staan bij elkaar op 1 pagina;
- Schematische weergave van periodieke taken en workflows;
- Kleurcodering taak afgehandeld (groen), taak te laat (rood) en taak in planning (grijs);
- Actieve en inactieve taken zichtbaar in 1 overzicht.