Workflow - Taaksjablonen

  • Ga naar Beheer > Workflow > Taaksjablonen.
    Hier zie je een overzicht van alle taaksjablonen en kun je nieuwe taaksjablonen aanmaken.
  • Voor het aanmaken van een nieuwe taaksjabloon, klik op de knop Toevoegen.
  • Selecteer de Actiecode. Klik hier om actiecodes aan te maken.
  • Vul de Standaard duur in.
    Je hebt de keuze uit minuten en uren. Deze duur wordt weergegeven in het overzicht van Voortgang & Planning. Verder kun je als je gebruik maakt van Power BI, een overzicht maken met hoeveel tijd je op periodieke taken hebt ingepland.
  • Selecteer de gewenste periode voor deze taak, bijv. ieder(e) maand, kwartaal, jaar.
  • Selecteer de datum waarop de taak dient te starten.
  • Kies de periode waar de taak betrekking op heeft, let op: dit is later niet meer te wijzigen.
  • Kies voor wie de taak bedoeld is. Dit kan voor bedrijven of voor personen zijn.
  • Zet het vinkje aan bij Actief als je de planning wilt genereren bij alle klanten.
  • Optioneel kun je de rubrieken invullen.
    Indien je bij de rubrieken hebt ingesteld dat een rubriek is gekoppeld aan een boekjaar, dan kan de rubriek in het taaksjabloon worden leeg gelaten. Bij het aanmaken van de taken wordt hier dan automatisch het betreffende boekjaar ingevuld.
  • Optioneel kun je de verantwoordelijke medewerker invullen.
  • Selecteer de uitvoerende medewerker.
    Indien er voor een taak geen uitvoerende medewerker is ingevuld, zal de taak niet gegenereerd worden en niet actief zijn.
  • Klik op de knop Opslaan.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.