Op het Beheerscherm van de Medewerker kun je de rechten van een medewerker instellen. Dit kun je doen op 2 niveau's:
Instellen van Rechten voor een Gebruiker
- Ga naar het scherm Beheer > Intern > Medewerkers.
- Selecteer de Medewerker voor wie je de Rechten wilt aanpassen.
- Ga naar het tabblad Rechten.
- Onder het kopje Gebruiker vind je alle opties voor een Gebruiker.
- Met de knop Wissen kun je alle checkboxen uitzetten.
- Als je een vinkje zet voor één van de modules CRM, UREN of FACTURATIE worden ook direct de voor die gebruiker relevante vinkjes geselecteerd.
- Je kunt ook de modules combineren: Vink je bijvoorbeeld eerst CRM aan en daarna UREN, dan zie je dat daarna alle relevante vinkjes geselecteerd zijn voor zowel CRM als UREN.
- Heb je per ongeluk de verkeerde vinkjes geselecteerd, dan kun je met de knop Wissen weer alle vinkjes uitzetten.
Instellen van Rechten voor een Beheerder
- Ga naar het scherm Beheer > Intern > Medewerkers.
- Selecteer de Medewerker voor wie je de Rechten wilt aanpassen.
- Ga naar het tabblad Rechten.
- Scroll naar beneden naar het kopje Beheerder.
- Je ziet nu 5 checkboxen en een knop Wissen en daaronder nog de checkboxen voor het beheren van een Medewerker:
- Als de Medewerker rechten moet hebben op het Beheerscherm, zet je de checkbox voor Instellingen aan.
- Dit werkt alleen in combinatie met een van de andere Rollen:
- Checkbox Beheerder: De medewerker mag alle beheerfuncties uitvoeren.
- Checkbox CRM: De medewerker mag de beheerfuncties voor de CRM module uitvoeren.
- Checkbox Uren: De medewerker mag de beheerfuncties voor de Uren module uitvoeren.
- Checkbox Facturatie: De medewerker mag de beheerfuncties voor de Facturatie module uitvoeren.