Instellen van rechten van Medewerkers en Beheerders

Op het Beheerscherm van de Medewerker kun je de rechten van een medewerker instellen. Dit kun je doen op 2 niveau's:

INSTELLEN VAN RECHTEN VOOR EEN GEBRUIKER

  • Ga naar het scherm Beheer - Intern - Medewerkers.
  • Selecteer de Medewerker voor wie je de autorisatie wilt aanpassen.
  • Ga naar het tabblad Rechten.
  • Onder het kopje Gebruiker vind je alle opties voor een gebruiker.
  • Met de knop Wissen kun je alle checkboxen uitzetten.
  • Als je een vinkje zet voor één van de modules CRM, UREN of FACTURATIE worden ook direct de voor die gebruiker relevante vinkjes geselecteerd.
  • Je kunt ook de modules combineren: Vink je bijvoorbeeld eerst CRM aan en daarna UREN, dan zie je dat daarna alle relevante vinkjes geselecteerd zijn voor zowel CRM als UREN.
  • Heb je per ongeluk de verkeerde vinkjes geselecteerd, dan kun je met de knop Wissen weer alle vinkjes uitzetten.

INSTELLEN VAN RECHTEN VOOR EEN BEHEERDER

  • Ga naar het scherm Beheer - Intern - Medewerkers.
  • Selecteer de Medewerker voor wie je de autorisatie wilt aanpassen.
  • Ga naar het tabblad Rechten.
  • Scroll naar beneden naar het kopje Beheerder.
  • Je ziet nu 5 checkboxen en een knop Wissen en daaronder nog de checkboxen voor het beheren van een Medewerker:
  • Als de Medewerker rechten moet hebben op het Beheerscherm, zet je de checkbox voor Instellingen aan.
  • Dit werkt alleen in combinatie met een van de andere Rollen:
    • Checkbox Beheerder: De medewerker mag alle beheerfuncties uitvoeren.
    • Checkbox CRM: De medewerker mag de beheerfuncties voor de CRM module uitvoeren.
    • Checkbox Uren: De medewerker mag de beheerfuncties voor de Uren module uitvoeren.
    • Checkbox Facturatie: De medewerker mag de beheerfuncties voor de Facturatie module uitvoeren.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.