Instellen van electronische facturatie

Om te kunnen e-mailen vanuit Facturatie in RADAR Web, moet je de volgende stappen uitvoeren. 

In dit voorbeeld gebruiken we het domein vanhelderenadvies.nl van het fictieve bedrijf Van Helderen Advies.

Optie zonder module Meerdere Administraties

  • Stel het gewenste e-mailadres in waarmee je wilt gaan e-mailen via Beheer > Facturatie > Instellingen > E Factureren:

Optie mét module Meerdere Administraties

  • Stel het gewenste e-mailadres in waarmee je wilt gaan e-mailen via Beheer > Licenties & Modules > Meerdere Administraties > ADMINISTRATIE > Contact:
  • Kies vervolgens voor: Beheer > E-mailen via RADAR360 (Facturatie) > Instellingen:
  • Als er nog géén domein is geregistreerd wordt de volgende melding getoond:
  • Klik op de knop Vraag de SPF & DKIM records aan waarna het volgende scherm getoond wordt:
  • Uiteraard toont het scherm niet deze voorbeeld waarden, maar jouw eigen unieke waarden. 
  • Je kunt deze gegevens zelf of door je DNS beheerder laten toevoegen aan de DNS server. 
  • Met de knop achter de regels zijn de waardes naar het klembord te kopiëren.
    Met name de DKIM Record waarde is erg lang, deze wordt bij een screenshot niet volledig getoond.
  • Nadat de wijzigingen zijn doorgevoerd in de DNS server, klik dan op de knop "Start de DNS, SPF & DKIM validatie".
  • Indien alle velden goed zijn toegevoegd, verandert de SPF record status en de DKIM Record status naar "OK" en de Validatie status op "Active".
  • Het domein is nu gereed voor gebruik voor het e-mailen vanuit Facturatie onder je eigen domeinnaam.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.