Binnen Radar360 heb je de mogelijkheid om een Medewerker toe te voegen en te bewerken. In dit artikel wordt uitgelegd op elke tabbladen je informatie over een Medewerker kunt instellen.
- Algemeen
- Contact
- Privé
- Vestiging
- Opmerkingen
- Profielfoto
- Handtekening
- Rechten voor een Gebruiker
- Rechten voor een Beheerder
- Uren
- Widgets
- Overige
Algemeen
- Ga naar Beheer > Intern > Medewerker.
- Selecteer de Medewerker die je wilt bewerken.
- Ga naar het tabblad Algemeen. Hier heb je de mogelijkheid om de code en naam die je eerder hebt ingevuld aan te passen. Ook kan je initialen toevoegen aan de Medewerker.
- Tevens kun je een Titel, Achtervoegsels, Geslacht en Ondertekening van brieven toevoegen.
Contact
- Ga naar Beheer > Intern > Medewerker.
- Selecteer de Medewerker die je wilt bewerken.
- Ga naar het tabblad Contact. Hier kun je ervoor kiezen om een telefoonnummer en E-mailadres toevoegen.
- Ga naar Beheer > Intern > Medewerker.
- Selecteer de Medewerker die je wilt bewerken.
- Ga naar het tabblad E-mail. Hier kun je instellen welke E-mailadressen je wilt gebruiken en welke je daarbij als Antwoordadres wilt gebruiken.
- LET OP! Als je als Medewerker geen rechten hebt om E-mails te versturen, heb je ook niet de mogelijkheid om instellingen aan te passen op dit tabblad. Om de rechten aan te zetten ga je naar Rechten > E-mails en vink je de gewenste opties aan.
Privé
- Ga naar Beheer > Intern > Medewerker.
- Selecteer de Medewerker die je wilt bewerken.
- Ga naar het tabblad Privé. Hier heb je de mogelijkheid om een privé telefoonnummer, mobielnummer en E-mailadres toe te voegen. Ook kan je het privé-adres van de Medewerker toevoegen.
Vestiging
- Bij het tabblad Vestiging heb je de mogelijkheid om de Vestiging en Afdeling van de Medewerker in te stellen.
- Lees hier meer over het beheren van Vestigingen.
- Lees hier meer over het beheren van Afdelingen.
Opmerkingen
- Ga naar Beheer > Intern > Medewerker.
- Selecteer de Medewerker die je wilt bewerken.
- Ga naar het tabblad Opmerkingen. Hier heb je de mogelijkheid om extra opmerkingen over de Medewerker neer te zetten.
Profielfoto
- Ga naar Beheer > Intern > Medewerker.
- Selecteer de Medewerker die je wilt bewerken.
- Ga naar het tabblad Profielfoto. Hier heb je de mogelijkheid om een profielfoto voor een Medewerker toe te voegen. Deze krijgt de Medewerker bij zijn account te zijn.
- Klik op het potlood om een bestand toe te voegen als profielfoto.
Handtekening
- Ga naar Beheer > Intern > Medewerker.
- Selecteer de Medewerker die je wilt bewerken.
- Ga naar het tabblad Handtekeningen. Hier heb je de mogelijkheid om 2 soorten handtekeningen in te stellen:
- Digitale Handtekening: dit is de algemene handtekening van deze Medewerker. Deze komt ondermeer onder documenten en E-mails te staan.
- Digitale Handtekening bij afwezigheid: dit is de handtekening van de Medewerker wanneer deze afwezig is.
Rechten voor een Gebruiker
- Ga naar het scherm Beheer > Intern > Medewerkers.
- Selecteer de Medewerker die je wilt bewerken.
- Ga naar het tabblad Rechten. Hier heb je de mogelijkheid om de rechten voor een Medewerker in te stellen.
- Onder het kopje Gebruiker vind je alle opties voor een Gebruiker.
- Met de knop Wissen kun je alle checkboxen uitzetten.
- Als je een vinkje zet voor één van de modules CRM, UREN of FACTURATIE worden ook direct de voor die Medewerker relevante vinkjes geselecteerd.
- Je kunt ook de modules combineren: Vink je bijvoorbeeld eerst CRM aan en daarna UREN, dan zie je dat daarna alle relevante vinkjes geselecteerd zijn voor zowel CRM als UREN.
- Heb je per ongeluk de verkeerde vinkjes geselecteerd, dan kun je met de knop Wissen alle vinkjes uitzetten. Heb je per ongeluk 1 verkeerd vinkje geselecteerd, dan kun je nog een keer op het vinkje klikken om hem weer uit te zetten.
Rechten voor een Beheerder
- Ga naar het scherm Beheer > Intern > Medewerkers.
- Selecteer de Medewerker die je wilt bewerken.
- Ga naar het tabblad Rechten. Hier heb je de mogelijkheid om de rechten in te stellen.
- Scroll naar beneden naar het kopje Beheerder.
- Je ziet nu 5 checkboxen en een knop Wissen en daaronder nog de checkboxen voor het beheren van een Medewerker:
- Als de Medewerker rechten moet hebben op het Beheerscherm, zet je de checkbox voor Instellingen aan.
- Dit werkt alleen in combinatie met een van de andere Rollen:
- Checkbox Beheerder: De medewerker mag alle beheerfuncties uitvoeren.
- Checkbox CRM: De medewerker mag de beheerfuncties voor de CRM module uitvoeren.
- Checkbox Uren: De medewerker mag de beheerfuncties voor de Uren module uitvoeren.
- Checkbox Facturatie: De medewerker mag de beheerfuncties voor de Facturatie module uitvoeren.
Uren
- Ga naar Beheer > Intern > Medewerker.
- Selecteer de Medewerker die je wilt bewerken.
- LET OP! Dit tabblad krijg je alleen te zien als de Medewerker de juiste rechten heeft voor de module Uren.
- Ga naar het tabblad Uren. Hier heb je de mogelijkheid om instelingen aan te passen voor wat betreft het beheren en schrijven van uren.
Widgets
- Ga naar het scherm Beheer > Intern > Medewerkers.
- Selecteer de Medewerker die je wilt bewerken.
- Ga naar het tabblad Widgets. Hier kun je instellen welke Widgets de Medewerker mag zien.
- Het is mogelijk om per Dashboard (Algemeen, Relatie en Persoon) alle Widgets in één keer aan of uit te zetten.
- Lees hier meer over het inrichten van de dashboards door de Medewerker.
Overige
- Ga naar Beheer > Intern > Medewerkers.
- Selecteer de Medewerker die je wilt bewerken.
- Ga naar het tabblad Overige. Hier kun je overige persoonsgegevens van de Medewerker invullen.