Deze update bevat een reeks verbeteringen die jouw werk makkelijker en sneller maken. Zo kun je nu e-mails beantwoorden vanuit een andere mailbox, worden rapporten soepeler geëxporteerd dankzij achtergrondverwerking en zijn er meerdere bugs opgelost die je werkproces kunnen verstoren. Kortom: je werkt met meer gemak en minder onderbrekingen.
CRM
Nieuw: E-mails kunnen beantwoorden vanuit een andere mailbox
Je kunt nu e-mails beantwoorden vanuit een andere mailbox dan de oorspronkelijke afzender.
Dit geeft je meer flexibiliteit in communicatie.
Ideaal voor teams die met meerdere mailboxen werken.
Uren
Bugfix: Producten/uren invoeren op vergrendelde dag is mogelijk
Je kunt niet langer producten of uren invoeren op een dag die is vergrendeld.
Dit voorkomt fouten in de urenregistratie.
Je hebt nu duidelijkere controle over de invoerdata.
Bugfix: Geregistreerde uren deze week onderin loopt niet correct mee
De weergegeven uren onderin het scherm lopen nu correct mee als je tussen dagen wisselt.
Je ziet altijd het juiste aantal geregistreerde uren per week.
Bugfix: Administratie wordt niet goed gevuld bij invoeren uren zonder klant
De juiste administratie wordt nu automatisch ingevuld bij het registreren van uren zonder klant.
Minder handmatige correcties nodig, dus sneller klaar.
Facturatie
Bugfix: Bij facturatie urenregel bewerken moet je project opnieuw kiezen
Het project wordt nu behouden wanneer je een activiteit wijzigt, mits dit volgens de ingestelde regels nog toegestaan is.
Dit bespaart je tijd en voorkomt dubbele invoer.
Rapporten
Nieuw: Exports van rapporten als achtergrondtaak verwerken
Rapporten worden nu, waar mogelijk, op de achtergrond geëxporteerd.
Hierdoor blijft de applicatie snel en reageert deze vlot, ook bij grote exports.
Bugfix: Paginanummers ontbreken op rapport Productiviteitsstaat per medewerker per maand
De paginanummers worden nu correct weergegeven, ook als het rapport meer dan 10 pagina’s bevat.
Dit maakt rapporten overzichtelijker en makkelijker te interpreteren.
Beheer
Nieuw: Toevoegen nieuwe medewerkers houdt nu rekening met je aantal named user licenties
Als het maximale aantal Radar360-licenties is bereikt, kun je geen nieuwe medewerker meer toevoegen of uit het archief halen.
Dit voorkomt dat je ongemerkt over je licentieplafond heen gaat.
Voor uitbreidingen kun je contact opnemen met de Servicedesk.
Vragen en feedback
Heb je vragen of wil je meer weten? Ons team staat voor je klaar!
Neem contact op met de Servicedesk via het serviceportaal: https://service.radarsoftware.nl/support/home