Productupdate 29-04-2025


Deze update bevat een reeks verbeteringen die jouw werk makkelijker en sneller maken. Zo kun je nu e-mails beantwoorden vanuit een andere mailbox, worden rapporten soepeler geëxporteerd dankzij achtergrondverwerking en zijn er meerdere bugs opgelost die je werkproces kunnen verstoren. Kortom: je werkt met meer gemak en minder onderbrekingen.

CRM

Nieuw: E-mails kunnen beantwoorden vanuit een andere mailbox
Je kunt nu e-mails beantwoorden vanuit een andere mailbox dan de oorspronkelijke afzender.

  • Dit geeft je meer flexibiliteit in communicatie.

  • Ideaal voor teams die met meerdere mailboxen werken.

  • Lees hier meer


Uren

Bugfix: Producten/uren invoeren op vergrendelde dag is mogelijk
Je kunt niet langer producten of uren invoeren op een dag die is vergrendeld.

  • Dit voorkomt fouten in de urenregistratie.

  • Je hebt nu duidelijkere controle over de invoerdata.

  • Lees hier meer

Bugfix: Geregistreerde uren deze week onderin loopt niet correct mee
De weergegeven uren onderin het scherm lopen nu correct mee als je tussen dagen wisselt.

  • Je ziet altijd het juiste aantal geregistreerde uren per week.

Bugfix: Administratie wordt niet goed gevuld bij invoeren uren zonder klant
De juiste administratie wordt nu automatisch ingevuld bij het registreren van uren zonder klant.

  • Minder handmatige correcties nodig, dus sneller klaar.


Facturatie

Bugfix: Bij facturatie urenregel bewerken moet je project opnieuw kiezen
Het project wordt nu behouden wanneer je een activiteit wijzigt, mits dit volgens de ingestelde regels nog toegestaan is.

  • Dit bespaart je tijd en voorkomt dubbele invoer.


Rapporten

Nieuw: Exports van rapporten als achtergrondtaak verwerken
Rapporten worden nu, waar mogelijk, op de achtergrond geëxporteerd.

  • Hierdoor blijft de applicatie snel en reageert deze vlot, ook bij grote exports.

Bugfix: Paginanummers ontbreken op rapport Productiviteitsstaat per medewerker per maand
De paginanummers worden nu correct weergegeven, ook als het rapport meer dan 10 pagina’s bevat.

  • Dit maakt rapporten overzichtelijker en makkelijker te interpreteren.


Beheer

Nieuw: Toevoegen nieuwe medewerkers houdt nu rekening met je aantal named user licenties
Als het maximale aantal Radar360-licenties is bereikt, kun je geen nieuwe medewerker meer toevoegen of uit het archief halen.

  • Dit voorkomt dat je ongemerkt over je licentieplafond heen gaat.

  • Voor uitbreidingen kun je contact opnemen met de Servicedesk.

  • Lees hier meer


Vragen en feedback

Heb je vragen of wil je meer weten? Ons team staat voor je klaar!
Neem contact op met de Servicedesk via het serviceportaal: https://service.radarsoftware.nl/support/home


Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Sorry dat we u niet kunnen helpen. Help ons om dit artikel te verbeteren met uw feedback.