Productupdate 18-11-2025

Met deze update maak je je dagelijkse werkzaamheden nog sneller en overzichtelijker. We hebben onder andere het importeren van documenten verbeterd, e-mailafhandeling slimmer gemaakt en de stabiliteit van rapportages verhoogd. Dankzij jullie feedback blijven we het platform verder optimaliseren, zodat jij met meer gemak en vertrouwen kunt werken.


CRM

Nieuw: Importeer documenten (Bulk voor verschillende relaties)

  • Je kunt nu bij het importeren van meerdere documenten direct de juiste relatie en persoon selecteren.
  • Dit bespaart tijd en voorkomt fouten bij het verwerken van grotere aantallen documenten.

Nieuw: E-mail onderwerp aanpassen ook naar document en SharePoint doorvoeren

  • Wanneer je het onderwerp van een e-mail wijzigt, wordt deze wijziging voortaan automatisch doorgezet naar het gekoppelde document én naar SharePoint.
  • Hierdoor blijft alles netjes synchroon en behoud je overzicht in je documentstructuur.

Bugfix: E-mail bijlagen toch opslaan als bestandsnamen in SharePoint al bestaan

  • Je kunt e-mailbijlagen nu probleemloos opslaan, ook als er al een document met dezelfde naam bestaat. Er wordt automatisch een kopie voor je aangemaakt, zodat je altijd verder kunt werken zonder foutmeldingen.


Uren

Nieuw: Optie om bij dupliceren van urenregel ook de factuurtoelichting mee te krijgen

  • Bij het dupliceren van een urenregel wordt nu ook de factuurtoelichting meegenomen, als je dit als gebruiker hebt ingesteld.
  • Dit versnelt het registreren van vergelijkbare werkzaamheden en voorkomt dubbel invoerwerk.


Koppelingen

Nieuw: Fiscaal Gemak – geen SBI-code meesturen totdat nieuwe standaard actief is

  • Tijdelijk worden er geen SBI-codes meegestuurd naar Fiscaal Gemak.
  • Dit voorkomt fouten totdat Fiscaal Gemak volledig is overgestapt op de nieuwe standaard. Zodra dit mogelijk is, draaien we deze wijziging terug.


Rapporten

Bugfix: Statische rapporten – navigatiebalk verdwijnt achter rapport

  • Tijdens het scrollen blijft de navigatiebalk nu netjes zichtbaar, zodat je sneller kunt navigeren binnen rapporten en minder hoeft te zoeken.


Controlled release

Sommige functies zijn beschikbaar als Controlled Release. Dit betekent dat ze in eerste instantie alleen beschikbaar zijn voor een beperkte groep gebruikers. Wil je meer weten of deelnemen aan Controlled Release? Lees hier dan meer: Controlled Release informatie


Vragen en feedback

Heb je vragen of wil je meer weten? Ons team staat voor je klaar!
Neem contact op met de Servicedesk via het serviceportaal:
https://service.radarsoftware.nl/support/home

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Sorry dat we u niet kunnen helpen. Help ons om dit artikel te verbeteren met uw feedback.