Productupdate 17-06-2025

Introductie

In deze productupdate introduceren we verbeterde rapportages voor Mijn Uren, een geoptimaliseerde btw-verlegd verwerking in Yuki en duidelijke foutmeldingen bij e-mailverzending. Ook is het facturatieproces robuuster gemaakt. Met deze verbeteringen werk je nog efficiënter, heb je sneller inzicht in je gegevens en worden fouten gemakkelijker voorkomen of opgelost.


CRM

  • Bugfix: Verbeterde foutmelding bij e-mailverzending
    Bij het versturen van e-mails is de foutmelding voor een ongeldig e-mailadres verduidelijkt.
    Voordeel: Je ziet sneller wat er misgaat en kunt direct corrigeren.


Facturatie

  • Bugfix: Factuurtermijnen kunnen nog maar één keer tegelijk worden aangemaakt
    Het proces voor het aanmaken van factuurtermijnen kan nu slechts één keer tegelijkertijd per administratie worden gestart.
    Voordeel: Dit voorkomt ongewenst gedrag of dubbele facturatie.


Rapporten

  • Nieuw: Statische rapporten Uren en Producten onder Mijn Uren
    Onder Mijn Uren => Rapport kun je nu gebruikmaken van de statische rapporten ‘Uren’ en ‘Producten’.
    Voordeel: Meer inzicht in gewerkte uren en ingezette producten per medewerker.

  • Nieuw: Rapportage Verlof, Ziek en Tijd voor Tijd beschikbaar
    De rapportages onder Mijn Uren => Rapport zijn uitgebreid met ‘Verlof’, ‘Ziek’ en ‘Tijd voor Tijd’.
    Voordeel: Je hebt nu volledig zicht op alle vormen van tijdsregistratie binnen jouw organisatie.

  • Nieuw: Veld ‘Datum’ verwijderd in rapporten Onderhanden Werk
    Het veld ‘Datum’ wordt niet langer getoond in de rapporten voor ontwikkeling van onderhanden werk.
    Voordeel: De rapporten zijn overzichtelijker en sluiten beter aan op de praktijk.


Koppelingen

  • Nieuw: Yuki btw-verlegd ondersteunt buitenlandse btw-nummers
    De btw-verlegd functionaliteit van Yuki werkt nu ook bij buitenlandse btw-nummers. Ook wordt het KvK-nummer automatisch meegestuurd.
    Voordeel: De aangifte is vollediger en voldoet beter aan internationale vereisten.


Vragen en feedback

Heb je vragen of wil je meer weten? Ons team staat voor je klaar!
Neem contact op met de Servicedesk via ons serviceportaal: https://service.radarsoftware.nl/support/home

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Sorry dat we u niet kunnen helpen. Help ons om dit artikel te verbeteren met uw feedback.