Product update 10-09-2024

ALGEMEEN

  • Op meerdere plekken in de applicatie zijn tekstuele verbeteringen doorgevoerd.
  • Er worden 3 types Notificaties gebruikt: product updates, uysteemnotificaties en overige notificaties. Alle drie de types hebben hun eigen icoon voor het tonen van nieuwe notificaties. Lees hier meer over het weergeven van notificaties.

CRM

  • Voor het KVK-nummer is validatie toegevoegd: het nummer moet bestaan uit 8 cijfers. Deze validatie vindt plaats op de schermen waar het KVK-nummer ingevuld kan worden en tijdens het importeren van relaties.
  • Indien je gebruik maakt van de koppeling voor VoIP heb je nu ook de mogelijkheid bij een onbekend nummer om via het nieuwe overzicht van relaties de juiste relatie te koppelen aan het gebruikte telefoonnummer. Lees hier meer over het gebruik van de VoIP Service.
  • Op de overzichten van relaties en personen is het zoekfilter uitgebreid met de opties: personen gearchiveerd en bedrijf/familie gearchiveerd.
  • Als je een niet-declarabele activiteit hebt, waaronder ook ziek, verlof en tijd-voor-tijd, dan wordt bij het urenschrijven de melding gegeven 'De urenregel is opgeslagen' en niet meer 'Standaard uurtarief is niet gevonden.'
  • De layout van het overzicht van relaties is verbeterd.
  • Het is mogelijk gemaakt om vanuit de tabelweergave van het overzicht van documenten documenten toe te voegen aan een taak.

UREN

  • Als je een product zonder prijs invoert, krijg je een melding bij het selecteren van het product en kun je in het scherm direct voor die regel een prijs invoeren.
  • Het afronden van grote aantallen projecten tegelijkertijd is verbeterd.

FACTURATIE

  • Indien een factuur geen factuurlayout bevat, wordt een duidelijke melding in het logboek vermeld als de factuur in een achtergrondtaak definitief wordt gemaakt, zodat de gebruiker weet wat er aan de hand is.
  • Er zijn aanpassingen in de UBL gemaakt zodat een leeg BTW en/of KvK veld geen validatiemelding meer geeft bij de document validatie van de NPa Peppol Test Tool.

RAPPORTEN

  • De medewerker validatie is verwijderd van de rapportpagina's. Dit betekent dat je nu slechts bij de rollen hoeft aan te geven welke medewerkers welke rol bezitten en zodoende welke rapporten ze mogen inzien. Lees hier meer over het instellen van rollen voor de rapporten.
  • Het opslaan van eigen rapporten is verbeterd.

BEHEER

  • Op het scherm voor bulkaanpassingen van relaties worden alleen nog niet gearchiveerde gegevens getoond.
  • Als je bij de instellingen van Hix een niet bestaand of foutief subdomein invult, krijg je bij het synchroniseren van een bedrijf of persoon een duidelijke foutmelding in het logboek.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.