Toevoegen van Projecten

Als Beheerder van de applicatie heb je 2 mogelijkheden om Projecten toe te voegen:

Toevoegen van een Project vanuit de Projectenlijst

  • Ga naar UREN > Projecten.
  • Klik op de knop Toevoegen.
  • Als eerste dien je nu een Relatie te selecteren:
  • Na het selecteren van een Relatie kun je een Project toevoegen. Het nummer en de omschrijving zijn verplichte velden. De overige velden zijn optioneel:


Toevoegen van een Project vanuit de Relatie

  • Ga naar CRM > Bedrijven.
  • Selecteer het Bedrijf waarvoor je een Project wilt aanmaken.
  • Klik vervolgens aan de rechterkant van het scherm op de link Projecten:
  • Klik op de knop Toevoegen om een nieuw Project toe te voegen aan deze Relatie of klik op de knop Standaardprojecten genereren om standaardprojecten toe te voegen aan deze Relatie.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.