Binnen de CRM module is het mogelijk om Notities te beheren. Afhankelijk van de rechten die een Medewerker heeft, kunnen de volgende acties worden uitgevoerd:
- Toevoegen van een Notitie
- Openen van een Notitie
- Exporteren van Notities
Je kunt acties per Notitie uitvoeren, lees hier meer... en je kunt acties voor meerdere Notities tegelijkertijd uitvoeren.
- Ga naar CRM > Notities.
- Afhankelijk van je rechten kun je de volgende knoppen zien:
- Toevoegen: Hiermee kun je een nieuwe Notitie toevoegen.
- Excel exporteren: Hiermee kun je het overzicht exporteren naar een Excelbestand.
- Weergave: Hiermee kun je instellen of je gebruik wilt maken van de Kaartweergave of de Tabelweergave.
- Sorteren: Hiermee kun je instellen op welke kolom je de Notities gesorteerd wilt.
- Kolommen: Hiermee kun je instellen welke kolommen je op het scherm getoond wilt.