E-mailhandtekeningen instellen en gebruiken

Bij het versturen van E-mails vanuit RADAR is het mogelijk om handtekeningen toe te voegen aan de E-mail. Dit zijn niet dezelfde ingescande handtekeningen die je kunt gebruiken in documenten, maar echt afzonderlijke digitale handtekeningen zoals je ze bijvoorbeeld ook in Outlook en GMail kunt instellen en meesturen aan de E-mail.

Instellen van E-mailhandtekeningen

Elke gebruiker kan via zijn Account zijn eigen E-mailhandtekening(en) instellen.

  • Ga hiervoor naar je Account via je profielfoto rechtsboven in het scherm.
  • Vervolgens kun je in het volgende scherm klikken op de link E-mailhandtekeningen.
  • Je kunt hier de volgende instellingen aanpassen:
    • E-mailadres: Het e-mailadres van waaruit de gebruiker mailt. Op dit moment staat hier het e-mailadres van het gekoppelde Sharepoint Account. In de toekomst kun je hier meerdere e-mailadressen instellen.
    • Actie: De actie die uitgevoerd wordt, bijvoorbeeld nieuwe e-mail, antwoord op e-mail. Op dit moment is het alleen mogelijk om voor de actie Nieuwe e-mail instellingen op te slaan.
    • Handtekening: Hier kun je aangeven welke handtekening er standaard bij de actie getoond moet worden. In de e-mail kun je vervolgens nog wisselen van handtekening.
  • Tevens kun je op dit scherm de verschillende handtekeningen toevoegen, bewerken en verwijderen.
    • Klik op de knop Toevoegen om een nieuwe handtekening toe te voegen. Geef de handtekening een duidelijke naam, zodat de verschillende handtekening goed herkenbaar zijn.
    • Selecteer een handtekening en klik op de knop Bewerken om een handtekening te bewerken.
    • Selecteer één of meerdere handtekeningen en klik op de knop Verwijderen om handtekeningen te verwijderen.

Gebruiken van E-mailhandtekeningen

  • Ga naar één van de plekken waar je een nieuwe e-mail kunt aanmaken, bijvoorbeeld via een Bedrijf.
  • In het scherm wordt nu standaard de e-mailhandtekening getoond, die je bij het instellen hebt geselecteerd.
  • Als je een andere handtekening wilt, dan kun je nu in de dropdownlijst aangeven, welke je getoond wilt hebben. Dit wordt dan direct zichtbaar in de e-mail.
  • Als je geen handtekening wilt, dan kun je dit ook kiezen, zowel bij het opstellen van de e-mail als bij het instellen van de handtekening.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.