Beheren uitnodigingen voor accounts


Deze functionaliteit maakt deel uit van de Controlled Release en is niet voor iedereen zichtbaar.
Lees meer...

Via Beheer > Intern > Medewerkers kun je doorklikken naar Accounts.

Op dit scherm kun je rechtsbovenin klikken op Uitnodigingen.

Het overzicht toont de lijst met uitnodigingen die aangemaakt zijn en de bijbehorende status:

  • Verstuurd: De uitnodiging is verstuurd en wacht op actie van de uitgenodigde medewerker.
  • Mislukt: Tijdens het aanmaken van het account is er ergens een fout opgetreden. Klik op het Logboek voor meer informatie over het proces van aanmaken.
  • Verlopen: De verstuurde uitnodiging verloopt na een week. De beheerder kan de uitnodiging annuleren en archiveren.
  • Gearchiveerd: De uitnodiging is gearchiveerd.


Je kunt de volgende acties uitvoeren voor een uitnodiging:

  • Toevoegen: De beheerder kan een uitnodiging aanmaken voor een medewerker en versturen.
  • Annuleren: De beheerder kan een verstuurde uitnodiging annuleren. De medewerker kan geen gebruik meer maken van de link in de e-mail.
  • Handmatig verwerken: De beheerder kan de verstuurde uitnodiging handmatig verwerken. Hetzelfde scherm wordt getoond alsof de medewerker op de link in de verstuurde e-mail heeft geklikt.
  • Logboek: De beheerder kan het proces van het uitnodigen van een medewerker inzien.
  • Verwijderen: De beheerder kan een gearchiveerde uitnodiging verwijderen uit het overzicht.

De gegenereerde link kan slechts eenmalig gebruikt worden. Als de link een 2e keer wordt gebruikt, zal een foutmelding getoond worden.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.